می گما خدا.. نمی خوای یه حالی بهمون بدی؟ یه کاری کنی مثلا؟ یه حرکتی بزنی؟ حرکت زدن تو برا من یا هر آدم دیگه کلا 2 کالری هم انرژی نمی گیره ازت.. برا ماست که حرکت زدن سخته.. گفتم که در جریان بذارمت.. والا.. :|
یه چیز دیگه.. خدایا.. می شه کمک کنی می اینایی که می خوامو بشم؟؟
ساکت آروم دل گنده پولدار با سواد و متخصص باشعور با ظرفیت(قبل همه) راضی(بعد همه)
ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32
ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32
ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32
بهم می گی من دانشجو که بودم هیچ دغدغه ای نداشتم.. هیچی.. بقیه همه از گرفتاریاشون حرف می زدن اما من هیچی به ذهنم نمی رسید..نمی دونستم چی باید بگم.. عزیز قشنگم! خیلی خیلی خوش حالم که نداشتی و با این لطافت و آرامش بهم رسیدی.. 
ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32
خدا رو شکر تموم شدددددددددددد.. دیگه داشتم داغون می شدم.. خیلی خسته کننده و فرساینده بود! یه سری تغییرات تو خونه دادیم.. در واقع خونه رو کوبیدیم یه دونه دیگه ساختیم! هر کی اومد تو خونه گفت انگار وارد خودم...ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32
می خواستم تو همون پست عروسی اینا رو بنویسم اما دیدم اینا رو باید جدا از همه حرفای دیگه نوشت بس که مهمه..مهران عزیزم..همسر مهربونم.. دل گنده ی صبورم.. مرد رویاهام از اینکه تو چند ماه گذشته هم همسر بو خودم...ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32
امروز صبح دلم برای خودم سوخت.. بعد از مدت ها باز حس کردم تو این شهر غریبم.. دلم برای چشم و گوش و بینی غریبم سوخت! دقیقا برای چشم و گوش و بینیم!.. شاید عجیبه اما همین حسو داشتم.. سوار اتوبوس که شدم از خودم...ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32
ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32
ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32
خودمو دوس داااارررمممممممممممم... خیلییییییییییییااااااااااا...خیییییییییییلیییییییییی... یه جور خوبی خوشگلم.. باهوشم.. با نمکم.. خوش اخلاقم.. به موقعش هم بلدم به خوبی از خودم دفاع کنم.. حدودم معلومه. خودم...ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32